انتقال وجه بین‌المللی با سیستم وسترن‌یونیون

معرفی سیستم انتقال وجه وسترن یونیون

وسترن¬یونیون یک موسسه آمریکایی خدمات انتقال وجه به تمام نقاط دنیا است که این خدمات را سریع و بدون نیاز به حساب بانکی انجام می¬دهد و در حال حاضر برترین و سریع¬ترین موسسه سرویس انتقال وجه بین¬المللی است. وسترن-یونیون حدود 500000 شعبه در بیش از 185 کشور دنیا دارد. حواله وسترن¬یونیون یک روش انتقال سریع پول به تمام نقاط دنیا بدون نیاز به حساب بانکی است که با استفاده از این روش می¬توانید تا سقف 6000 دلار در هر بار اقدام به ارسال یا دریافت وجه نمایید.


شرکت وسترن¬یونیون در سال 1851 توسط Jeptha Wade با هدف انتقال سریع و بدون محدودیت پول در دنیا راه¬اندازی شد. دفاتر شرکت وسترن¬یونیون در کشورهای مختلف در بانک¬های طرف قرار داد این شرکت مستقر هستند. 


مزایای تراکنش با وسترن- یونیون


تراکنش با وسترن¬یونیون نسبت به روش ارسال بانکی، سرعت بسیار بالاتری دارد. به محض ارسال حواله از کشور مبدأ، فرد گیرنده می¬تواند مبلغ را با مراجعه به هر یک از دفاتر این شرکت در کشور مقصد دریافت کند.

برای ارسال و دریافت حواله وسترن¬یونیون، به حساب بانکی نیازی ندارید. فرستنده فقط با داشتن اصل پاسپورت می¬تواند وجه را ارسال و گیرنده نیز فقط با داشتن اصل پاسپورت می¬تواند مبلغ را دریافت کند.


ارسال حواله وسترن‌یونیون


برای ارسال حواله وسترن¬یونیون باید اطلاعات شناسایی فرد گیرنده (نام و نام خانوادگی، کشور و شهر مقصد و سایر موارد تعیین شده در فرم ارسال حواله وسترن¬یونیون) را به اطلاع این شرکت برسانید. سپس، نرخ و کارمزد از طریق ایمیل به شما اعلام می¬شود و پس از واریز وجه ریالی به حساب این شرکت، حواله شما حداکثر طی یک روز کاری (با رعایت شرایط و قوانین) صادر می¬شود و رسید مربوطه شامل کد امنیتی MTCN در حساب کاربری شما بارگذاری شده و از طریق ایمیل به شما اطلاع داده می¬شود. 

فرد گیرنده می¬تواند با داشتن کد ده رقمی MTCN و ارائه کارت شناسایی خود به یکی از مراکز وسترن¬یونیون نزدیک محل زندگی¬اش مراجعه و مبلغ را دریافت نماید.

همانطور که گفته شد حمل و نقل پول در بازه زمانی چند دقیقه انجام می¬شود و به همین علت نسبت به سایر روش¬های انتقال پول از کارمزد بالاتری نیز برخوردار است.

مزیت ارسال و دریافت حواله وسترن¬یونیون، عدم نیاز به حساب بانکی است و گیرنده نیز فقط با داشتن اصل کارت شناسایی تا سقف ۱۰۰۰۰ دلار در روز می¬تواند دریافت کند.

ویژگی‌های وسترن‌یونیون


سرعت انتقال وجه فقط در 1 دقیقه به سراسر دنیا. 

انتقال وجه بدون محدودیت: ارسال وجه محدودیتی از لحاظ دفعات و مقدار و نوع وجه ارسالی مورد نظر ندارد. از مبالغ بسیار کم (50 دلار) تا مبالغ بسیار زیاد و با هر نوع ارز حتی بر اساس ارز کشور گیرنده، قابل نقل و انتقال فوری توسط این سیستم است.

  • همه جا در دسترس: شرکت وسترن¬یونیون در هر کشور دارای دفاتر و باجه¬های متعدد است. 
  • انتقال وجه ساده: برای ارسال وجه از طریق وسترن¬یونیون نیازی به داشتن اطلاعات بانکی یا شماره حساب برای دریافت¬کننده یا ارسال¬کننده وجه نیست و اطلاعاتی جزئی مانند نام و نشانی گیرنده کفایت می¬کند.
  • انتقال وجه آنلاین: تمامی مراحل انتقال وجه به صورت آنلاین در هر زمان و مکان که دسترسی به اینترنت میسر باشد، توسط گیرنده و فرستنده قابل مشاهده و اسناد آن در سایت وسترن¬یونیون قابل ارجاع و استناد هستند.
در مواقعی که نیاز به ارسال فوری پول (کمتر از 1 روز کاری) به فردی بدون حساب بانکی و بدون تعیین حداقل مبلغ، در هر کجای دنیا دارید، یا نگران عدم ارسال آن به گیرنده هستید، (مانند ارسال پول برای مسافران یا دانشجویان و ...) ارسال حواله وسترن یونیون بهترین گزینه است.


محصولات مرتبط

ووچر پرفکت مانی- دلار

ووچر پرفکت مانی با ووچر پرفکت مانی در  لحظه از سایتهای بین المللی خرید نمایید...

62,837 تومان

تمامی حقوق این سایت برای ویزاکارت محفوظ است.